Vår utflykt blev inte som planerad...

Idag tog vi bussen till en park som ligger en bit från oss. Hade förväntat mig fint väder så att vi kunde träna lite lydnad med störning. 
Då jag hoppade på bussen sken solen fortfarande men så jag steg av så började det regna lite. Men hundgalen som jag är så gick jag den planerade promenaden iallafall. Vi hittade en hundrastgård där Mille fick springa lös och busa lite.
Men plötsligt small det till, först trodde jag att det bara var nått ljud från byggarbetsplatsen i närheten men då det small till en gång till förstod jag att det var åskan...
 
Mille reagerade som tur inte alls då det small till, men vi skyndade oss ändå snabbt till busshållplatsen för att åka hem. Som tur var så kom bussen direkt då vi kom till busshållplatsen så vi slapp vänta i regnet, det var ju tur det ;)
I bussen skötte han sig super bra och klarade av att slappna av, nått som innan varit riktigt svårt för honom...
 
 
Min fina kille...
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ååh så söt! ^^
vad är det för ras?? :)

2013-06-12 @ 16:02:51
URL: http://ellinorsollander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0