Inspirationen ligger på bottnen

Hejsan alla!
Dagen började med JH utbildning i 5 timmar med Mille. Han var verkligen inte sig själv och betedde sig konstigt. Ibörjan var han flummig och skulle hälsa på alla men sen blev han trött och då gick det iallafall lite bättre. Vi tränade mycket olika saker och jag fick lite tips om hur jag skulle ställa honom på bästa sätt.
 
Men kom ändå fram till att uts inte är det jag verkligen vill göra. Det är roligt såklart men jag vet att jag  hellre tränar lydnad, agility eller tricks.
Så i framtiden kommer det bli en aning mindre JH för mig. Jag kommer såklart ge mig ut på en hel del tävlingar för att se om det där suget kommer upp igen.
Ne men jag tror att jag bara känner så här idag och att jag om nån vecka är back on track på uts väg ;) Man får ha sina ups and downs ibland  ;)


Det var hela 24 grader utomhus idag föresten, helt galet!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0