21.9.2013

Hej!

Idag åkte jag efter Gia för att åka på en inoff JH. Jag åkte egentligen dit för att träffa Elsa, en annan som också ställer JH. Så vi anmälde oss båda och tävlade mot varandra helt enkelt :) 

Gia var väldigt flummig ibörjan men efter att jag gått lite med henne så lugnade hon ner sig lite iallafall. I ringen var hon inte sig själv utan hon kändes väldigt spänd och nervöst. Vi slutade iallafall på en tredje plats och Elsa kom femma :) 


Då jag kom hem så gick jag ut och sprang med Mille. Vi avslutade springturen med att bada lite. Han ville inte simma utan plaskade mest runt i vattnet, det har ju blivit lite kallt nu då det ändå är höst ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0