Junior handling i spöregn!

Då jag vaknade idag så regnade det ute men jag åkte iallafall efter Gia för att åka till inoff JHn. För lite regn kan väl inte förstöra? eller? 
Då det var vår tur att gå in i ringen så började det regna rätt rejält, typiskt. Man kunde knappt se vad man gjorde och det var svårt att försöka se glad ut. Gia skötte sig riktigt bra trots att det regnade så mycket som det gjorde. I slutet blev hon dock lite otålig och ville inte riktigt stå still.. Men jag förstår henne, regnet var verkligen inte kul :( 

Det hela slutade med en första plats så jag var riktigt nöjd! Vi vann 2 kg royal canin mat, ett förstahjälpen kit och självklart en pokal & en rosett. Rosetten blev dock dyblöt så den fick torka då vi kom hem ;) 

Då jag kommit hem och fått i mig mat så gick jag och Mille ut och badade. För det hade faktiskt slutat regna så vi passade på ;) 

Och efter middagen så sprang jag rätt långt med Mille. Vi sprang den runda vi sprungit 3 gånger nu och jag sprang mycket snabbare idag än första gången, det kallas förbättring ;)

Så rätt mycket känner jag att vi hunnit med idag :) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara Korv

Grattis duktiga niiII!! :D :D ♥

2013-09-01 @ 20:41:21
Postat av: Elin och Billy

Vad roligt! Stort grattis :D

2013-09-01 @ 20:55:25
URL: http://aktivaussie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0