Rallyyy!

Gahh hatar att jag inte hunnit blogga de senaste dagarna! Men har haft så mycket skola och annat på g så det har inte varit mycket tid över!
 
I måndags tränade jag och Gia agility. Mille fick faktiskt följa med och vi körde några hopphinder utan bom och det klarade han super bra :) Han var verkligen super taggad och det kändes som att han äntligen fick göra det han älskar ;) Gia var dock lite knepigare, och ville inte ha 100 % fokus på mig utan hon fokuserade mest på allt som rörde sig omkring :/

Idag tränade jag och Mille rally igen och det gick faktiskt super bra :) Han klarade alla skyltar galant och hans fotpositon var bättre än någonsin, kanske det blir något av honom trotts allt? ;) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0