Skogspromenad!

Idag morse åkte jag, pappa, min brorsa och Mille ut till Noux nationalpark för att gå en promenad. Det var rätt så bergig terräng, alltså inte bara rak väg att gå på. Men Mille klarade av att hålla uppe takten riktigt bra! 
Vi stannade vid sjön och lät Mille vila lite medan jag tog några kort. Sen fortsatte vi vandringen och fick gå upp för en jätte lång trappa som ledde oss upp för ett brant berg. 
 
Vi gick där i 2 timmar och 40 minuter så det blev en rätt lång promenad, antar att vi gick runt 7 km men det kändes som mer då det var så himla bergigt och stenigt...
 
Då vi kommit hem så dök Mille ner i soffan och sov ett bra tag, han blev rätt trött av att gå en lång skogspromenad antar jag ;) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mommo

Trevliga bilder från er skogspromenad.

2013-09-30 @ 10:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0