Var har vi hållit hus?

Jadu, det var ett tag sedan jag skrev någonting här. Julen har helt enkelt tagit upp all min tid och så... 
Går även i tankar om att skaffa en helt ny blogg, en ny start helt enkelt. Men det blir troligen inte innan nästa hund flyttar in. 
 
Julen spenderades hemma för att sen åka upp till släkten. Jag var riktigt nöjd med mina julklappar och jag hoppas att Mille var nöjd över sina mängder av ben han fick ;) Vi var hos släkten några dagar och verkligen njöt. Vi bodde mitt ute i skogen och Mille fick springa lös hela tiden och han älskade det verkligen. Sen till nyår åkte vi hem igen. Mille sket verkligen i raketerna vilket verkligen var skönt. 
 
De fem senaste dagarna har spenderats i skogen för det mesta. Vi har gått långa skogspromenader och Mille har fått leva ett riktigt bra hundliv. Jag har även bestämt mig för att satsa på lydnaden med Mille så jag vill minst hinna tävla en gång under 2014, hoppas att det blir så ;) 
 
Idag blev det 2 timmars spring i skogen och vi hann gå 8 km. Mille röjde på ordentligt och busade. Jag märker helt klart att han blivit lyckligare då han fått så mycket motion nu under julen. Jag ska verkligen försöka hålla igång honom på samma sätt hela året, trots skolan och så. Målet är att gå ordentliga promenader varenda dag och på helgerna ska det bli längre utflykter. Jag är verkligen taggad inför det :) 
 

 

Kommentarer
Postat av: KassandraPalma

Åh så fina bilder!

2014-01-06 @ 00:52:31
URL: http://kasssandra.blogg.se
Postat av: Julia

Naw så gullig :)

2014-01-06 @ 21:23:31
URL: http://juliaelison.se
Postat av: maria at inredningsvis

Härliga foton du bjuder på och SÅ söt hund jag Dör haha :) hoppas att du haft en bra start på det nya året.

Om du gillar doftljus har jag idag på bloggen en härlig butik som Ingen får missa :)

Ha en skön vinterdag

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0